Wielki błąd popełnia ten, kto twierdzi, że dealer samochodowy ogranicza się tylko i wyłącznie do sprzedaży nowych samochodów. Okazuje się bowiem, że posiadanie specjalistycznego serwisu z wykwalifikowaną kadrą i profesjonalnym wyposażeniem, jest nieodzownym narzędziem do budowania rzetelności w oczach klientów.

ASO, czyli autoryzowane stacje obsługi, wyrosły przy punktach dealerskich. Nic w tym dziwnego, bowiem ktoś, kto kupuje nowe auto, ma pełne prawo oczekiwać, że producent będzie pojazd fachowo serwisował. Tym właśnie zajmują się ASO.

Serwis Hyundaia a wizerunek marki

 

Nie bez znaczenia dla wysokiej oceny marki przez klienta, jest z pewnością bezawaryjność sprzedawanych aut. Jednak nawet modele z czołówki rankingu Dekra, aby nadal służyły bezawaryjne, należy regularnie serwisować. Nikt nie zrobi tego lepiej, niż producent.

 

W serwisie Hyundaia koncern kładzie olbrzymi nacisk na fachowość napraw i przeglądów. Wysoka jakość wdrażana jest już na etapie diagnostyki, przeprowadzanej na firmowym sprzęcie. Następująca potem naprawa czy okresowa wymiana elementów eksploatacyjnych, wykonywane są przez przeszkolonych mechaników, którzy dysponują specjalistycznymi narzędziami i zawsze wymieniają części na oryginalne. Tak fachowe podejście do tematu mechaniki pojazdowej podnosi ocenę dealera i całej marki w oczach klientów.

 

Gwarancja

 

Można by powiedzieć, że ASO Nordauto.Hyundai.pl potrzebne są dealerowi tylko do zarabiania pieniędzy na psujących się wciąż samochodach. Gdyby rzeczywiście tak było, najbardziej awaryjne marki zniknęłyby z rynku bezpowrotnie, a o ich ASO ślad wszelki by zaginął. Tymczasem jest zupełnie odwrotnie. Dlatego że jeśli już auto wymaga naprawy, korzystniej i na dłuższą metę taniej będzie je oddać do serwisu producenta, który oprócz fachowej naprawy, udzieli również gwarancji na swoją usługę. Nie ma przecież pojazdów, które nigdy się nie popsują. Ale tylko fachowo naprawiane będą służyły jak najdłużej.